Keresőoptimalizálás, marketing

  • Hogyan lehet látogatottabb az oldalam?
  • Hogy lehetne hatékonyabban hirdetni?
  • Hogy kerülhetnék előbbre a keresők listájában?

Ezek az örök kérdések amire mindenki választ akar kapni, de ha választ nem is eredményt szeretnének látni.

A keresőoptimalizálás a weboldalt kialakításának egyfajta sablonhoz való, a keresők által előnyben részesített, struktúrához igazítása, illetve a tartalom optimalizálása annak érdekében, hogy egy oldal minél több pontot érjen egy keresőnek.

Első lépésként érdemes elolvasni a GOOGLE állásfoglalását a témával kapcsolatban.

(forrás: GOOGLE.COM)

  • Ne bízzon meg olyan keresőmotor-optimalizáló cégekben, webes ügynökségekben és tanácsadó cégekben, amelyek ismeretlenül, kérés nélkül küldenek Önnek e-mailt.

    Érdekes módon mi is kapunk ilyen spamüzeneteket:

    „Kedves google.com!
    Meglátogattam a webhelyét, és észrevettem, hogy nem szerepel a legfontosabb keresőmotorok és címtárak többségében...”

    Legyen ugyanúgy szkeptikus a keresőmotorokra vonatkozó kéretlen e-mailekkel kapcsolatban, mint az „éjszakai zsírégető” fogyasztótablettákkal és azokkal az üzenetekkel kapcsolatban, amelyek segítséget kérnek lemondatott diktátorok pénzének kimentéséhez.

  • Senki sem garantálhatja Önnek, hogy a webhelye az első helyen jelenik meg a Google-on.

    Óvakodjon az olyan keresőmotor-optimalizálóktól, akik azt állítják, hogy garantálni tudják a helyezést, és „speciális kapcsolatuk” van a Google-lal, vagy a Google rendszerbe való elsőbbségi beküldés” lehetőségét reklámozzák. A Google rendszerben nincs elsőbbségi beküldési lehetőség. Valójában az egyetlen módja, hogy egy webhelyet beküldjön a Google rendszerbe, az közvetlenül az URL hozzáadása vagy a Webhelytérkép oldalunkon keresztül lehetséges, és mindenféle költség nélkül megteheti Ön is.

  • Legyen óvatos, ha a vállalat titkolózik, vagy nem hajlandó pontosan elmagyarázni módszereit.

    Kérjen magyarázatot, ha valami nem világos. Ha egy keresőmotor-optimalizáló félrevezető vagy megtévesztő tartalmat (pl. "előszobaoldalakat" vagy "eldobható" tartományokat) hoz létre az Ön nevében, akkor a Google a teljes webhelyet eltávolíthatja az indexből. Végső soron Ön a felelős az Ön által megbízott vállalatok tevékenységéért, így az a legjobb, ha részletesen tájékozódik arról, hogyan próbálnak "segíteni" Önnek. Ha egy keresőmotor-optimalizálónak FTP-hozzáférése van szerveréhez, akkor magyarázatot kell tudnia adni a webhelyen eszközölt összes módosításra.

  • Ne vállalja, hogy a webhelyére keresőoptimalizálóra mutató linket vesz fel.

    Kerülje azokat a keresőmotor-optimalizálókat, amelyek "mindenki számára ingyenes" linkeket, linknépszerűségi sémákat vagy a webhely több ezer keresőmotornak való elküldését kínálják. Ezek általában haszontalan műveletek, amelyek nem befolyásolják webhelye rangsorolását a legfőbb keresőmotorok eredményei között, legalábbis valószínűleg nem olyan módon, amelyet pozitívnak tartana.

teljes GOOGLE SEO cikk >>

Kerső optimalizálás csomagok:

  • GOOGLE PageSpeed Insights csomag
    • ATEDIN CMS-re épülő weboldal PageSpeed felhúzása lehető legmagasabb értékre
    • 30 000 Ft + áfa

KAPCSOLAT AJÁNLATKÉRÉS