A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Mindet elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához.
Gyakran ismételt kérdések
-
Felhasználói fiók
ügyfélszolgálat -
Tárhely
elérés, információk -
Levelezés
e-mail és beállítások -
Szolgáltatások
fontos tudnivalók -
Kapcsolatfelvétel
ATEDIN elérhetőségei
Felhasználói fiók
Mire való a felhasználói fiók?
- Az felhasználói fiók ( online ügyfélszolgálat ) kizárólag ügyfeleink részére szolgáltat információt és ad számos kényelmes lehetőséget szolgáltatásaink megrendelésére, elérésére.
Hogyan lépjek be?
- felhasználó név vagy e-mail cím beírása a 'felhasználó' felirat alatti szövegmezőbe
- jelszó beírása a 'jelszó' felirat feletti szövegmezőbe
- a bejelentkezés/belépés gombra kattintva beléphetünk a honlap belső felületére
- sikeres belépés után a kilépés gombra kattintva lehet elhagyni a belső felületet
Hibák a weblapra bejelentkezésnél
- hibásan beírt felhasználó név
- hibásan beírt jelszó
- nem megfelelő jogosultság
- nem aktivált felhasználói fiók
- nem megerősített felhasználói fiók ( webmester ellenőrzése )
Kérjük írd be újra figyelmesen a felhasználó neved és jelszavad
- a felhasználó név csak kis betűket tartalmazhat
- a jelszó kis, nagybetűket illetve számokat tartalmazhat. Figyelj oda használatukra, ellenőrizd, hogy a CAPS LOCK nem maradt -e benyomva.
- amennyiben interneten keresztül hoztad létre felhasználói fiókodat, úgy előfordulhat ,hogy az e-mail értesítőben kapott linkre nem kattintottál, nem aktiváltad felhasználói fiókod.
- ha a fenti pontok mindegyikére odafigyelve mégsem tudsz bejelentkezni, vedd fel velünk a kapcsolatot.
E- mail beállítások, adatok lekérése
- regisztrált ügyfeleink belépés után módosíthatják adataikat, így az e-mail címet is.
- az adatok lekérése az Elfelejtetted jelszavad? link alatt érhető el a kapcsolattartó e-mail cím megadásának segítségével.
Tárhely
Hogyan tudom elérni a tárhelyemet? (FTP elérés)
- a tárhely(ek) eléréséhez bármilyen FTP program használható
- passzív FTP mód használata szükséges (passive mode)
- három fő adat van. FTP kiszolgáló (FTP host), FTP felhasználó (FTP login), FTP jelszó (FTP password)
- FTP hozzáférésnél elegendő az IP cím beirása hostname helyett
Miért nem tudok belépni FTP -vel a tárhelyemre?
- ellenőrizd a felhasználó név és jelszó helyes beírását. A kis betű és nagy betű is számít!
- FTP programodat állítsad PASSIVE MODE ban, passzív módba.
Miért nem tudok könyvtárakat törölni FTP-n?
- rejtett fájlok vannak a könyvtárban
- jogosultsági probléma
- rendszerkönyvtár
Hova töltsem fel a weblapomat?
- Az elkészített weblapot FTP segítségével tudod feltölteni
- FTP -re csak PASSIVE MODE -ban lehet bejelentkezni!
- Weboldalad tartalmát a "public_html" könyvtárba rakd
Hogyan tudom elérni a lapomhoz tartozó statisztikát?
- JAVASLATUNK: GOOGLE
- használd te is a teljesen ingyenes és professzionális GOOGLE ANALITYCS et.
Levelezés / e-mail fiókok
Hogy tudom olvasni az e-mail -eket, hogy érem el a e-mail fiókjaimat?
- e-mail fiókjainkat POP3/IMAP levelező software segítségével lehet olvasni, illetve lehetőség van WEBMAIL használatára.
Ez utóbbit csak arra az esetre ajánljuk, ha nem a megszokott számítógépről olvassuk a leveleinket. - POP3 e-mail fiókok adatait ügyfélkapun keresztül lehet elérni, módosítani.
- ajánlott software: Mozilla Thunderbird
- POP3 / IMAP kiszolgáló szerverünk: mail.atedin.hu
Levelező szoftver beállítások?
- A legtöbb levelező programban az alap beállítások megfelelőek.
- javasolt levelező program: Mozilla Thunderbird
Mi a e-mail fiókhoz a felhasználó nevem?
- A felhasználó név a e-mail fiók teljes neve
- pl: atedin@atedin.hu
- alias segítségével a rendszerbe belépni nem lehetséges!
Hogyan tudom G-MAIL segítségével használni az e-mail fiókomat?
- Az e-mail fiókot több féle képpen is lehet G-MAIL -el használni:
- egyik módja, hogy magát a kapott e-mail címet állítjuk be a G-MAIL felületén
- gmail használata saját levelező programban
- másik lehetőség, ha az adott e-mail címhez beállítunk egy ALIAS -t ami átdobja a levelet a GMAIL szerverére
Mekkora a maximális levél méret amit a levelezőszerver elfogad?
- A e-mail fiókok mérete dinamikusan oszlik meg, és a legnagyobb bejövő levél 20 Megabyte lehet.
Hogyan tudom megkapni a e-mail fiókhoz tartozó felhasználónevet, jelszót?
- az e-mail fiókokhoz tartozó felhasználó név és jelszó megtalálható az ügyfélkapunk belépve.
Hogyan változtathatom meg e-mail fiókhoz tartozó jelszavamat?
- felhasználó név és jelszó lekérdezése, módosítása az ügyfélkapunk belépve.
Hogyan tudok e-mail -t küldeni? (SMTP)
- levelek küldése SMTP szerver, vagy webmail segítségével lehetséges
- SMTP szervereken azonosítás szükséges (authentication) vagyis felhasználónév és jelszó nélkül nem lehet használni.
- SMTP szerver általában az internetet hozzáférést szolgáltató cég adja. (PL: mail.szolgaltato.hu, smtp.szolgaltato.hu ) amelyhez tartozik egy felhasználó név és jelszó.
- JAVASLATUNK: A GOOGLE ingyenes SMTP szolgáltatást biztosít.
- Cégünk SMTP szolgáltatást külön nem ad! Szervereinkről kimenő levelezés csak és kizárólag WEBMAIL segítségével lehetséges.
Miért nem tudok bejelentkezni webmail.atedin.hu címen? (WEBMAIL)
- postaládádba nem érkezett még levél
- hibásan beírt e-mail cím, jelszó
- nem létező postafiók
Mi az SMTP (outgoing SMTP server), kimenő e-mail szerver?
- a levelező programod ide küldi az e-maileket. Ez a szerver küldi tovább a megadott címre.
- SMTP szerver általában az internetet hozzáférést szolgáltató cég adja. (PL: mail.szolgaltato.hu, smtp.szolgaltato.hu ) amelyhez tartozik egy felhasználó név és jelszó.
Arhiválódnak -e leveleim a szerveren?
- NEM! A levelezésed arhiválását, a leveleid karbantartását neked kell végezned.
- Kifejezett kérésre módunkban áll arhívumot készíteni, de ez külön megegyezés tárgyát képezi.
Mi a különbség a postafiók és az alias között?
- Amennyiben postafiókod van nálunk, ahhoz tartozik egy felhasználó név ( a felhasználó név a teljes e-mail cím, pl: info@atedin.hu ) és egy jelszó aminek a segítésével beléphetsz és lekérheted a leveleidet a szerverről, míg az alias csak egy cím ami csak továbbítja a leveleidet a megadott helyre. Alias esetében ha nincs postafiók a leveleidet nem tároljuk.
Szolgáltatások
Hogyan tudok DOMAINT regisztrálni?
Hol tudom megnézni ,hogy egy domain szabad -e?
- Domain elérhetőségének ellenőrzését, vagyis, hogy az adott domain regiszrált állapotban van, vagy sem a következő címen lehet ellenőrizni:
Mire van szükség domain regisztrációhoz?
- magánszemély esetében
- saját adatokra
- név
- telefonszám
- személy igazolvány szám
- posta cím
- számlázási cím
- kitöltött és aláírt regisztrációs lap
- saját adatokra
- céges regisztrációnál
- céges adatokra
- név
- telefonszám
- adószám
- posta cím
- számlázási cím
- cégbírósági bejegyzésre
- aláírási címpéldányra
- kitöltött és aláírt regisztrációs lap
- céges adatokra
Hogyan kapok értesítés a szolgáltatások lejáratáról?
- ügyfélkapun belépve bármikor elérhetőek az igénybevett szolgáltatások adatai
- a szolgáltatások lejáratáról kizárólag e-mail -ben adunk tájékoztatást, ezért fontos, hogy az ott megadott e-mail címet olvassa valaki
- a szolgáltatásokról, akcióinkról személyre szólóan, e-mail -ben értesítjük kedves ügyfeleinket
Mennyi idővel a lejárat előtt kapok értesítést?
- a lejárati dátum előtt 2 hónappal küldünk e-mail értesítőt, és az 1 hónapon belül legalább még egyszer.
Hogyan fizethetek?
- személyesen készpénzben
- banki átutalással
- bizonyos esetekben online fizetési lehetőség
Mikor és hogyan regisztrálhatok át egy domain nevet?
- A domain tulajdonosa rendelkezik minden joggal a domain felett. Tehát bármikor bármilyen céghez átregisztrálhatod, ezt a pillanatnyi regisztrátor felé le sem kell kommunikálnia.Az ISZT -től automatikusan értesítőt küld e-mailben.
- A .hu domainek publikus adatai itt megtekinthetőek: www.domain.hu
- Amennyiben több évre regisztráltad domain neved, úgy regisztrátor váltásnál csak a váltáskori év hónap/nap lejáratáig él a domain, vagyis a többi év függetlenül a korábbi kifizetéstől elveszik!
Kapcsolatfelvétel
Elvesztettem a FELHASZNÁLÓI FIÓKOM ( Ügyfélkapu ) belépési adatait, mit tegyek ?
- kattints az 'Elfelejtetted jelszavad?' linkre
- írd be az e-mail címed
- írd be az grafikában megjelent 'biztonsági kód'-ot
- kattints a gombra
- e-mailben kapsz értesítést a teendőkről
Nem tudok belépni a FELHASZNÁLÓI FIÓK -ba ( Ügyfélkapu ), mit tegyek ?
- Amennyiben az általad megadott e-mail cím megváltozott, vagy már nem tudod olvasni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mail -ben.
Hogyan tudom elérni az ATEDIN -t?
- telefon : +36 70 366 2073
- e-mail : info@atedin.hu
Szerződésekkel kapcsolatosan tudnivalók ÁSZF (általános szerződési feltételek) : http://www.atedin.hu/aszf